دریافت آخرین نسخه‌ی WinRAR و تغییرات آن

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین نرم‌افزارها برای تهیه‌ی فایل فشرده، قطعا نرم‌افزار WinRAR می‌باشد که اهل کامپیوتر از قدیم با این نرم‌افزار آشنایی کافی دارند. در این مطلب ما لینک دریافت نسخه‌ی نهایی و تغییرات آن را برای شما فراهم آورده‌ایم.

شرکت RarLab سازنده‌ی نرم‌افزار WinRAR از نسخه‌ی 5 آن، یک الگوریتم جدید برای فشرده‌سازی فایل‌ها اضافه کرده است که اطلاعات دقیق آن در سایت سازنده‌ی آن موجود می‌باشد و از این لینک می‌توانید آن را مشاهده نمایید.

ولی ما در این سایت همچنان نرم‌افزار 7Zip را برای کاربران پیشنهاد می‌کنیم که در آن شما می‌توانید با یک نرم‌افزار کوچک همه فرمت‌های فشرده را مدیریت نمایید.

همچنین در این آموزش به شما با نحوه‌ی رمز گذاشتن بر روی فایل فشرده با WinRAR قبلا آموزش داده شده است.

دریافت آخرین نسخه‌ی WinRAR و تغییرات آن

موارد اضافه شده در نسخه‌ی 5.9:

– RAR compression speed improved on systems with processors with 16 and more cores.

– The maximum number of threads that WinRAR uses has been increased from 32 to 64- The command line switch -mt accepts values between 1 and 64 to reflect the change.

– The new “threads” input field in the settings replaces the multithreading parameter. It accepts values between 1 and the number of cores of the CPU.

– When browsing archived contents, packed and unpacked sizes are now displayed.

– RAR5 archive repair performance has improved.

– Progress bar and cancel button are displayed if the reading of archives takes noticeable time.

– Some windows, archiving and extraction progress windows may be resized now.

دانلود نسخه‌ی نهایی از سایت سازنده

توجه نمایید که لازم به فعال‌سازی و کرک نرم‌افزار نیست و بعد از یک ماه تنها یک پنجره‌ی فعال‌سازی برای شما باز می‌شود که می‌توانید آن را ببندید و از نرم‌افزار اصلی بدون هیچ کرک و خطری استفاده نمایید.

نوشته‌های مرتبط

پیام بگذارید